Erdem A.

Erdem A.
@Boyoz
İnsana en çok şiir yakışıyor, okuyana kitap, güzel'e papatya. .
Kimi gün öylesine yalnızdım. Derdimi babamın fotoğrafına anlattım. Babam ki esmer bir adamdır. Ölüsünü şiirle yıkadım. Bir gölgeyi sevmek ne demektir bilmezsiniz siz ... Öldüğü gece ayakkabılarında ki izleri okşadım Çok şey öğrendim geçen üç yıl boyunca Acının ortasında acısız olmayı ...
Erdem A.
Yoldan geçen her adamı babamıza benzetmek, sanki her akşam olduğu gibi elinde ekmekle eve geleceğini hissetmek. . Tarifi imkansız bir his mi yoksa hissizlik mi çözmüş değilim. .