Işıl Turan Bozkurt

Işıl Turan Bozkurt
@Bozkurt5922
Yaşamak denen şey biraz da karanlığa ihtiyaç duyar.
Sayfa 38 - Nora·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Felaket her zaman kötü değildir.Hoş felaketler de vardır.Yaşamak tam da böyle bir şeydir.
Sayfa 52·Kitabı okudu
Hayat bizim başımıza gelen bir şeydi.Hayat hepimizin başına gelen bir şeydi.
Sayfa 150·Kitabı okudu