‘İçimizde hendekler var, kendimize varmayalım diye kendimizce kazılan.’ ve ‘Bir kalbimiz olduğunu hatırlamakla başlayalım işe.’ gibi sözleriyle beni benden alan bir kitap. Tüm cümlelerin altını çize çize bir solukta okudum. Şiddetle tavsiye ederim :)
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
‘Fazla fedakarlık kişinin kendi kul hakkına girmesidir.’ Cümlesi beni benden aldı. Severek okuduğum bir kitap. Tavsiye ederim. Hoşuma gitmeyen tek şey enerji kanunları falan filan.
Ol Der ve OlurTuğçe Işınsu · Feniks Kitap · 2016890 okunma