Lütfen ,Rica Ediyorum! Alıntılar için buradaym.Bunalımlı insanlar gidin bir psikiyatr'a
Görünün sizin derdinizle tasanızla uğraşamayız.YA OLDUĞUN GİBİ GÖRÜN YA DA BİR PSİKOLAĞA GÖRÜN !
Yoksa ipek elbisenin pamuklu elbiseden daha iyi olduğunu her eşek bilir .Böyle bir şeyin ispata ihtiyacı yok!Oysa Hz Ali ,sınıfsal bir yapılaşmaya karşı çıkmak amacıyla mal yığmaya karşı mücadele yolunda riyazete ,kanaate ve dünyadan yüz çevirmeye vurgu yapardı.
Örneğin'' Lezzetli yemeklerden hoşlanmam,bunları yemek günahtır .'' Mantığı değil;aksine '' daha hafif ,daha atik ,daha özgür kalmak ,dünyevi lezzetlere daha az bağımlı olmak için Lezzetli yemeklerden kaçınırım .