Brave huso

Brave huso
@Bravehuso
Lütfen ,Rica Ediyorum! Alıntılar için buradaym.Bunalımlı insanlar gidin bir psikiyatr'a Görünün sizin derdinizle tasanızla uğraşamayız.YA OLDUĞUN GİBİ GÖRÜN YA DA BİR PSİKOLAĞA GÖRÜN !
Üç dünya klasiği
Anna karanina 1-2-3 😀 bir de joni sis varmış (siz araştırın adam yazar değil de )çok gülüyorum ağlanacak halimize youtu.be/E3yDThQYGvg
Reklam
"Ben vedaları sevmem albayım. Hiç gitmesin insanlar. Hele gelmemek üzere giderlerse, çok üzülürüm albayım, dayanamam. Gelmemek üzere gidenler çok sevdiklerim olur genelde. Bir de bir hikâye bırakır ki geride, noksanlığın daniskası içinde. Ölse, öldü dersin, ama ölmez onlar. Ölmesinler de. Ölürlerse bir kere daha üzülürüm. Çünkü koklayamazlar bir daha çiçek. Yazık olur. Gönlüm geniş ama odalara yerleşecek insanlar yok ki albayım. Ben, bir şey yapmadım. Şimdi diyeceksin, yapmadın tabi ulan gül cemaline mi gelsinler, sanki cemalim çok gül de. Ne yapmalıydım albayım. Sevgi, yetmiyormuş her şeye. Hikmet'le çok konuştuk. Bilge'ydi, Sevgi'ydi çok anlattı bana da, tek sen misin sanki albayım iki kelam edilecek. Çok ileri gittim albayım, affet beni. Hikmet'e benziyorum gittikçe, ruhu şad olsun. Sevgi’yi her anlatışında Hikmet, sevgilerimi düşündüm albayım. -Düşün düşün bir bok olduğu yok bırak gitsin. Sağ ol, teşekkürler.- Sevgiler, peyda olacak enkazlardan kurtulmak için mi var, yoksa enkazın müsebbibi mi onlar, tavuk mu yumurtadan çıktı yumurta mı tavuktan albayım. Konumuza dönecek olursak albayım, konunun ne kadar sıradan olduğunu görürüz. Bir Umut Sarıkaya var albayım, hepimiz aynı insanız ve o kadar çoğuz ki diyor. Konu sıradan olduğu için bu kadar konuşuyoruz. Hepimiz aynı insanız ve aynı şeyi yaşıyoruz. Belki de sıradan olmasına rağmen bu kadar acıtmasına içerliyoruz, bir de olağanüstü bir olay olsa, sıçtın diyor beynimiz. Beynimizin işi gücü yok bize laf yetiştiriyor albayım. Hayallerden uyandırıyor. Gerçekler var! Başkalarının uygulamaya çalıştığı tatsız ölçütler, gerçekler... Gerçekle her karşı karşıya gelişimde, onu ilk defa görmüş gibi yapıyorum albayım, tanımazlıktan geliyorum. Tanımamazlıktan gelirsem tanırım çünkü. Bugün yakama yapıştı, gerizekalı dedi, anla

Brave huso

, bir kitap okudu
Puan vermedi·112 syf.·
Beğendi
·
12 günde okudu
·
Okunma: 16 Aralık 2019 08:59
·
2019 20. kitabı
Peyami Safa
8/10 · 121,1bin okunma
Ayağının kesilme tehlikesi var
Ve bana Goethe'nin bir safsatasını telkine çalıştı. '' Az ümit edip çok elde etmek hayatın hakiki sırrıdır.''
Süper anlatım doyamıyorum bu güzelliğe
Sofradaki münakaşanın çirkin bir çocuğu doğdu:Sükut.Ruhlar acılaşmıştı ve güzel bir mevzua girilemiyordu.
Reklam