Lütfen ,Rica Ediyorum! Alıntılar için buradaym.Bunalımlı insanlar gidin bir psikiyatr'a
Görünün sizin derdinizle tasanızla uğraşamayız.YA OLDUĞUN GİBİ GÖRÜN YA DA BİR PSİKOLAĞA GÖRÜN !
Vazife diye başlamışlar...Ruhunu ekmek parasına satan her insan gibi yavaş yavaş alışmışlar,birer makina haline gelmişler.Bizi onlardan asıl iğrendiren ,daha ziyade insanın böyle bir makine haline gelmesi.
Kalbimizin 40 derece ateşe kaç gün dayanabileceğini,böbreğimizin günün birinde taş yapıp yapmayacağını nasıl bilemezsek ,söylenmemesi gereken bir hakikati veya bize Zorla söylettirilmek istenen bir yalanı söylememek için ne kadar tazyike tahammül edebileceğimizide bilemeyiz.