Kitap sokağında ,Geri dönmemek üzere çıktığım yolumda ,Hızlı değil yavaş adımlarla kabolmak istiyorum,onuda !onuda !okumak istiyorum .Oksijen yerine tümleç çekip ,karbondioksit yerine özne ve yüklem vermek istiyor akciğerlerim.Özlemle o saat gelsin de yine bir hayata gireyim öyle seyredeyim aklımda dolaşan cümleleri ,hoşuma gitti diye tekrar tekrar peşi peşine dizeyim .Bıkılırmı kitaptan hasta yatağında serum takılmış hasta misali ,kitap katsınlar benim şişeme ,Dozunu yavaş versinler sindire sindire .Bak uyuyakaldığım sayfayı özlüyorum merak ediyorum .
H/K