Bazen gel diyemediğin kadar gitte diyemssin
İkilemde kalır çıkar yol bulamassın
Rabbine bırakırsın..
Hayr olmasını dilersin.
Zamanla önceki kadar olmasa da artık daha az üzer seni, daha az canın yanar.
Zaman geçmiş, artık sen tecrübeli ve daha güçlüsündür.
Sonunu tahmin edip bildiğin hiç bir şeyde artık ne vakit kaybı ne can yanması yaşarsın.
Sakın kendine kızma aldığın acı seni bir demir dövülmesi gibi dövdü içini yaktı artık bitti ve sen şimdi bir kılıç gibi daha güçlüsün kimse senin canını acıtamaz
çünkü sen olgunlaşmışsındır..
Eskisi gibi hiç bir şey canını acıtmaz..