Neslihan

Neslihan
@Brem77741
Kendini yetiştirmeye geliştirmeye çalışan kötülüğe rağmen iyilik zorluğa rağmen bir kolaylık vardır demesini bilmeye çalışan acize..vesselam
Bazen gel diyemediğin kadar gitte diyemssin İkilemde kalır çıkar yol bulamassın Rabbine bırakırsın.. Hayr olmasını dilersin. Zamanla önceki kadar olmasa da artık daha az üzer seni, daha az canın yanar. Zaman geçmiş, artık sen tecrübeli ve daha güçlüsündür. Sonunu tahmin edip bildiğin hiç bir şeyde artık ne vakit kaybı ne can yanması yaşarsın. Sakın kendine kızma aldığın acı seni bir demir dövülmesi gibi dövdü içini yaktı artık bitti ve sen şimdi bir kılıç gibi daha güçlüsün kimse senin canını acıtamaz çünkü sen olgunlaşmışsındır.. Eskisi gibi hiç bir şey canını acıtmaz..
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Canın yanar ya hani İçin acır belki ama doğru olan budur ya öyle bir an yaşarsın Aradan biraz zaman geçince görürsün ki o günkü üzülme bir ömür üzülmekten kurtarmış seni Ve o an gözlerinden dökülür yaşlar Dilinden çıkan cümleler ise sabır tevekkül şükür…
Çevrenizde siz cümle kurmadan siz anlayan insanlar varsa şanslısınız demektir… Her konuşmak degilki.
Ne yüreğinin aklının önüne geçmesine müsade et. Ne de aklın yüreğini yok saymasın.
Her sırrı bilmek iyi değildir. Bazı sırlar vardır işitende değil, işitmeyende hayr getirir..