Neslihan

Neslihan
@Brem77741
Kendini yetiştirmeye geliştirmeye çalışan kötülüğe rağmen iyilik zorluğa rağmen bir kolaylık vardır demesini bilmeye çalışan acize..vesselam
Beklemenin kahrını çekmeyen, Vuslatın hazzına erişemez.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bazen doğrunun bedeli, Yanlışın bedelinden daha ağırdır.
Bazı dönemler insan yürür gibi ilerler; enerjisi vardır, umudu vardır, motive hisseder. Bazı dönemler ise sadece sürünerek gider gibi hisseder; yorgundur, kırılmıştır, katası karışıktır. Işte tam da o zamanlarda kişi kendini değersiz sanmaya başlar. Çünkü hep güçlü kalması gerektiğine inanmıştır. Halbuki hayatın doğasında iniş çıkış vardır. Her zaman aynı performansı göstermek mümkün değildir. “Alıntı “
Bir milletin kahramanları, Onun özgürlüğünün teminatıdır.
Bazen gel diyemediğin kadar gitte diyemssin İkilemde kalır çıkar yol bulamassın Rabbine bırakırsın.. Hayr olmasını dilersin. Zamanla önceki kadar olmasa da artık daha az üzer seni, daha az canın yanar. Zaman geçmiş, artık sen tecrübeli ve daha güçlüsündür. Sonunu tahmin edip bildiğin hiç bir şeyde artık ne vakit kaybı ne can yanması yaşarsın. Sakın kendine kızma aldığın acı seni bir demir dövülmesi gibi dövdü içini yaktı artık bitti ve sen şimdi bir kılıç gibi daha güçlüsün kimse senin canını acıtamaz çünkü sen olgunlaşmışsındır.. Eskisi gibi hiç bir şey canını acıtmaz..