Neslihan

Neslihan
@Brem77741
Kendini yetiştirmeye geliştirmeye çalışan kötülüğe rağmen iyilik zorluğa rağmen bir kolaylık vardır demesini bilmeye çalışan acize..vesselam
“Pes etmek yok, yol uzun olsa da devam et. Başarı, vazgeçmeyenlerin ödülüdür”. Khontkar
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Şu hayatta Bu gün asla dediğine, yarın tamam demeden, Yaşattığını yaşamadan, Kınadığı ile sınanmadan ölen yok.
Gelememeyi sen anlat, Gidememeyi ben anlatayım. Gözüm değil gönlüm kaldı, Beklemek değil özlemek yordu. Hani derler ya; Aşk arafta bir yoldu, Giden gitti dönen yoktu. Herkese selam sana hasret… Nazım Hikmet (Sabah sabah karşıma çıkan en güzel şeydi… )
Işığa giden dallar, Karanlığa giden kökler ile var.
Kalbin affetmediğini vücut affetmez. Kindar olma yükünüde bedenin çeker .