Hani bazen Rabbim ettiğimizi dua da ısrarcı olsak bile içtenlikle istediğimiz şey bizm için hayr değilse zaman geçtikten sonra ben istedim sen vermedin daha da ısrar ettim sen verdin Rabbim meğer hikmet senin vermeyişindeymiş dedirtme bizlere seninde razı ve rızan olacak dualar edebilmeyi nasip et bizlere Amin…🤲