O gece... O son gece... çocuk çığlıkların, orospu kahkahaların arasında deli bir prenses gibi dolaştığı o son gece... Aklında kendini öldürenleri, asanları, boğanları, kendini parçalara ayıranları anlatan uzun bir şiir... Birden bir ses duydu. "Abla!" dedi onunla konuşmaya cesaret eden ve bu sokaklara ilk kez geldiği için onun bir orospu değil, deli olduğunu bilemeyen genç oğlan... "Hiç param yok, son kuruşu şu bir kutu jilete verdim... ama seni bir kez olsun öpmek isterim."
"Ben orospu değil şairim!" dedi. Bu karşılaşma sanki yıllardır beklediği bir şeydi.
"Ama o kutuyu bana verirsen seni bir kere öperim..."