Bu Ahmet Ümit'in okuduğum üçüncü kitabı. Çocukluktan itibaren hiç ayrılmayan üç arkadaş, çok güzel bir dostluk hikayesi. Kitabın büyük çoğunluğunu bu bu üç dostun hikayeleri oluşturuyor aslında. Bu kitabın polisiye yanından çok dostlukları etkiledi beni. Kaç kişiye nasip olur ki böylesi? Çocukluktan başlayıp 50'li yaşlara kadar devam ediyor. Ve aynı yerde, Beyoğlu'nda geçiyor yaşamlar...
Kitap gerçek anlamda bir rapsodi. Bir Beyoğlu rehberi. Beyoğlu'nu hiç bilmeyen bir insan bu kitabı eline alıp gezebilir rehber olarak. :)
Cinayetler kısmına gelince... Yazar ters köşe yapmayı yine başarıyor. Hiç akla gelmeyecek şaşırtıcı ve üzücü bir sonla bitiriyor kitabı.
İyi okumalar...
Yine Ahmet Ümit...Yine bir polisiye...Olaylar Moskova'da geçiyor. Farklı ülkelerden komünizmi destekleyen öğrencilerin eğitim için toplandıkları bir yurt ve bu yurt bahçesinde işlenen bir cinayet... Yurttaki Türk kolektifinden Mehmet, arkadan tam kalbine demir bir buz kırma çubuğu saplanarak öldürülmüştür? Peki fail kimdir?
Yine bir olay örgüsü etrafında farklı hikayeleri okuduğumuz, Sis ve Gece'den daha çok sevdiğim bir kitap...
İyi okumalar...
Kar KokusuAhmet Ümit · Everest Yayınları · 20189,4bin okunma