Öncelikle sevdiğim kitaplardan birisi . Ve ayrıca bu kitap üzerinden tüm seriyi değerlendiricem. Yazar güzel bir iş çıkarmış . Okumayanlar varsa tavsiye ederim. Şimdi yankı karakteri diğer karakterlerden farklı olarak verilmiş. Ve bu da o karakteri daha çok sevmeme sebep oluyor. Ben bu kitap hakkında bunları şöyliyeyim . Heralde biraz saçma bir inceleme yaptım :)
Öncelikle Beyaz Alkoç'un en sevdiğim kitaplarından biri . Bu kitapta Nehri çok sevdim . Ayrıca bu kitap bence insanlarda empati yapmanın gerek olduğunu hissettiriyor. Devamında kitap olan sınırsız da güzel bir kitap.
SınırBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 20186,9bin okunma