BerayBilge

Hepimizin ortaklaşa benimsediği ve terketmeye hiç niyetlenmediği ilke "yağmur yağdı, böyle oldu" ilkesidir.Kainat yaratıldığından beri yağmur yağar ve fakat Türkler her seferinde sanki ilk kez yağmur yağıyormuş gibi hareket ederler.
Sayfa 233·Kitabı okudu
Reklam
Türkiye 'de devletin ve milletin birbirleriyle en iyi uyuştukları konu tedbirsizlik ve onun doğurduğu çaresizliktir.
Sayfa 233·Kitabı okudu
Eğer siz dünyanın sermaye hakimiyeti altına girmesini bir kötülük gibi görmüyorsanız, insanlar arasında geçerli tek değer ölçüsünün para olusunu iyilik olarak kabul ediyorsanız, gün gelecek sizi mükafatlandıracaklar. Kimler mi?En büyük sermayeyi kontrol edenler.
Sayfa 229·Kitabı okudu
Daraldıkça daralmak kaçınılmaz olunca,çareyi darılmakta veya durulmakta yahut bu ikisi arasında gidip gelmekte buluruz.
Sayfa 213·Kitabı okudu
Biz Türkler sadece elimize ne geçtiğine ve elimizden ne kaçtığına bakarız.
Sayfa 212·Kitabı okudu
Reklam