Hepimizin ortaklaşa benimsediği ve terketmeye hiç niyetlenmediği ilke "yağmur yağdı, böyle oldu" ilkesidir.Kainat yaratıldığından beri yağmur yağar ve fakat Türkler her seferinde sanki ilk kez yağmur yağıyormuş gibi hareket ederler.
Eğer siz dünyanın sermaye hakimiyeti altına girmesini bir kötülük gibi görmüyorsanız, insanlar arasında geçerli tek değer ölçüsünün para olusunu iyilik olarak kabul ediyorsanız, gün gelecek sizi mükafatlandıracaklar. Kimler mi?En büyük sermayeyi kontrol edenler.