Bir nokta var işte tam o noktada farkına varıyorsun yaşamın; yaşamanın gerçekten insan olan için ağır bir yük olduğunu, aynada kendine bakıyorsun ve sırtındaki yükün şeklini şemalini görebiliyorsun ve anlıyorsun ki insan olmakta insanlarla yaşamakta en zor imtihanmış...