📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Biliyor musunuz,ondan sanki hep korkuyordum;her zaman öyle ciddi,mağrur bir hali vardı ki.Elbette yalnızca görünüşte öyle olduğunu biliyorum,onun yüreğinde bendekinden daha fazla şefkat var..."
"Fakat mutluluk ve neşe insanı nasıl güzelleştiriyor!Yürek sevgiyle nasıl da kaynıyor!Sanki kendi yüreğini alıp bir başkasının yüreğine dökmek istiyorsun,herkesin neşelenmesini,herkesin gülmesini istiyorsun."
-Hayır,hayır!-diye sözümü kesti Nastyenka gülerek.-Bana akıllıca bir tavsiye değil,yürekten,dostça bir tavsiye gerekli,sanki beni bir asırdır seviyormuşsunuz gibi!
"Biliyor musunuz,bir zamanlar tek başıma mutlu olabildiğim yerleri anımsamaktan,oraları zaman zaman ziyaret etmekten çok hoşlanırım;bir daha geri gelmeyecek geçmişi aynı şekilde bugün de kurmayı pek severim."