Mutsuz olup olmadığımdan emin değildim.Mutsuz olamayacak kadar bedbaht hissediyordum kendimi.Dünya bir bahçeye dönüşmüştü sanki ve ben içinde bir çim-biçeri itip çabalıyordum...
Annesinin David'i dövdüğünü duydum.David ağlamaya başladı ve annesi daha çok dövdü onu.Ön bahçede durmuş dinliyordum.Bir süre sonra dayak kesildi.David'in hıçkırıklarını duyabiliyordum.Sonra o da kesildi.
"Şimdi,kemanını çalışmanı istiyorum,"dedi annesi.
Ön bahçeye oturup bekledim.Sonra kemanın sesi geldi.
Çok hüzünlü bir kemandı.David'in çalışı hoşuma gitmemişti...