Hey hey hey size müthiş bir önerim varr. Slowburn, kasaba romantizmi ve yaş farkı konularını seviyorsanız ve bu kitabı okusam mı diye düşünüyorsanız hiç düşünmenize gerek yok efenim, vakit kaybetmeden alıp okuyunuz...
Kitabın konusuna 1000k'dan ulaşabilirsiniz dolayısıyla burada lafı uzatmadan hemen yorumuma geçiyorum. Spoilerlı ve spoilersiz olarak iki kısımdan oluşacak dikkatt!
Spoilersız:
Kitap daha ilk sayfadan atmosferiyle beni içine aldı. Uzun zamandır her iki karakterin de yaşının bu kadar büyük olduğu kitap okumamıştım dolayısıyla alışmak başta tuhaftı hatta kadın karakterin yaşının daha küçük olmasını istediğim bir nokta olduğunu itiraf etmem gerek. Ama kitabı okudukça bu durum rahatsız edici gelmemeye başladı. Çünkü bu iki karakterin hikayesini okumak çok güzeldi. Birbirlerini yavaş yavaş tanımaları, birbirlerinin sınırlarına saygı duymaları çok güzeldi. Ayrıca birbirlerinin yaralarını iyileştirme konusunda da iyi iş çıkardıklarını söylemeliyim. Kitap slowburn olmasına rağmen hiç sıkılmadım. İçinde sadece bir yetişkin sahnesi var dolayısıyla uyarı yapmalı mıyım emin olamıyorum çünkü bana göre yeterli bir smut değildi. :)))
Kitapta eksikliğini hissetiğim tek şey erkek karakterin bakış açısından hiç sahne olmamasıydı. Bu bana erkek karakteri biraz soğuk hissettirdi. Bence bu da olsaydı kitap farklı bir noktaya taşırdı kendisini. Ama sanırım yazarımız bunu hep yapıyor. Çünkü Lukov'dan sevgiler kitabını okumuştum ve o da böyleydi ama onu da çok sevmiştim. Bu kitabından sonra da daha fazla Mariana Zapata okumak istedim fakat ülkemizde çevirilmiş olan elimde sadece bir kitabı kaldı.:(
Eğer romantik okumayı seviyorsanız lütfen kitaba bir şans verin. Benim kitaba puanım 9/10. Kitapla kalın hoşça kalın. Eğer kitabı okuduysanızda spoilerlı yorum için aşağı