Betül Özdemir

Betül Özdemir

, bir kitap okudu
5/10
·200 syf.·
2025 18. kitabı
Nikki St. Crowe
5.4/10 · 352 okunma
Reklam
2/10
·344 syf.··
2025 16. kitabı
Ya sabır ben ne okudum böyle yorumuyla karşınızdayım... Öncelikle eğer siyah karakterler seviyorsanız bu kitap size göre olabilir ama sevmiyorsanız kitaptan koşarak uzaklaşmanızı tavsiye ederim. Kitap gerçekten dark romance. Koruyan kollayan sahiplenen bir ana erkek karakter bu kitapta yok. Şahsen kitabı sevdim mi sevmedim mi asla emin olamıyorum. İçinde biraz mantik hataları vardı ve çokça yerde ben ne okuyorum diye düşündürdü. Ben kurgusunu çok sevemedim ve kadın karakterin yaşadığı şeyler çok ağırdı. Ama gerçekten yazar güzel yazmış hakkını vermek lazım çünkü bazı duygular bana baya güzel geçti. Özgürlük kavramını özellikle çok iyi işlemiş. Kızın ne hissettiğini gerçekten anladım. Kitapta fazla detay bulunmuyor fakat benim için yazılan çoğu şey detaylıydı, rahatsız ediciydi. İkinci kitabı okumam diye düşünüyordum ama yazar öyle bi noktada bitirdi ki bu Allah'ın cezası kitapta neler oluyor böyle dedim ve ikiyi çok merak ediyorum. Her ne kadar konunun işleyişini ve karakterleri sevmesem de yazarın kitabı akıcı bir dille yazdığınıda söylemeliyim kitabı bir günde okudum. Şimdi birazda spoilerli bahsetmek istiyorum. Eğer okumadıysanız burayı geçebilirsiniz. Öncelikle bu kız kaçırıldı okey ama niye kimse bu kızın peşine düşmedi ya böyle bi saçmalık olabilir mi? Kız daha beteri oldu ve satıldı adamla konuşmayacağım diye tutturdu ve sürekli işkence gördü. Bazen onun yerine ben konuşmak istedim yani. Şerefsiz efendisi kızı başkalarına pazarlarken iyiydi de eldere geleince niye kıskançlık yaptı zaten hiç anlamadım. Korkak pislik zaten elderle tek başına dövüşe girmeye götün bile yemiyor ama kıza yapmadığını bırakmadın. Elder deseniz ayrı bi kafa kıza bi iyi davranıyor bi yok ben senin kahramanın değilim yok ben onlardan farklı değilim ya bi sg please ya. Kız bi
PenniesPepper Winters · Pukka Yayınları · 2024616 okunma
9/10
·552 syf.··
2025 11. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 05 Şubat 2025 20:46
Hey hey hey size müthiş bir önerim varr. Slowburn, kasaba romantizmi ve yaş farkı konularını seviyorsanız ve bu kitabı okusam mı diye düşünüyorsanız hiç düşünmenize gerek yok efenim, vakit kaybetmeden alıp okuyunuz... Kitabın konusuna 1000k'dan ulaşabilirsiniz dolayısıyla burada lafı uzatmadan hemen yorumuma geçiyorum. Spoilerlı ve spoilersiz olarak iki kısımdan oluşacak dikkatt! Spoilersız: Kitap daha ilk sayfadan atmosferiyle beni içine aldı. Uzun zamandır her iki karakterin de yaşının bu kadar büyük olduğu kitap okumamıştım dolayısıyla alışmak başta tuhaftı hatta kadın karakterin yaşının daha küçük olmasını istediğim bir nokta olduğunu itiraf etmem gerek. Ama kitabı okudukça bu durum rahatsız edici gelmemeye başladı. Çünkü bu iki karakterin hikayesini okumak çok güzeldi. Birbirlerini yavaş yavaş tanımaları, birbirlerinin sınırlarına saygı duymaları çok güzeldi. Ayrıca birbirlerinin yaralarını iyileştirme konusunda da iyi iş çıkardıklarını söylemeliyim. Kitap slowburn olmasına rağmen hiç sıkılmadım. İçinde sadece bir yetişkin sahnesi var dolayısıyla uyarı yapmalı mıyım emin olamıyorum çünkü bana göre yeterli bir smut değildi. :))) Kitapta eksikliğini hissetiğim tek şey erkek karakterin bakış açısından hiç sahne olmamasıydı. Bu bana erkek karakteri biraz soğuk hissettirdi. Bence bu da olsaydı kitap farklı bir noktaya taşırdı kendisini. Ama sanırım yazarımız bunu hep yapıyor. Çünkü Lukov'dan sevgiler kitabını okumuştum ve o da böyleydi ama onu da çok sevmiştim. Bu kitabından sonra da daha fazla Mariana Zapata okumak istedim fakat ülkemizde çevirilmiş olan elimde sadece bir kitabı kaldı.:( Eğer romantik okumayı seviyorsanız lütfen kitaba bir şans verin. Benim kitaba puanım 9/10. Kitapla kalın hoşça kalın. Eğer kitabı okuduysanızda spoilerlı yorum için aşağı
Tüm Yollar Rhodes’a ÇıkarMariana Zapata · Nemesis Kitap · 0297 okunma