Betül Ertor

Betül Ertor
@Btlrtr
Sosyoloji Otopsi
İnsan daima azınlıktan yana olmalıdır, çünkü çoğunluk aptaldır.
Reklam
Geri gelmeyecek şeyler için üzülmeyi bırakın, her günü hayatınız yeni başlıyormuşçasına yaşayın.
Toplumları bir arada tutan bağ nezakettir.
Her şey bittiğinde geriye kalan tek şey kişiliğimizdir.
Herkes sonunda kendi dinini oluşturuyorsa neden ben de tamamen bana özel bir din oluşturmayayım?
Reklam