Betül Ertor

Betül Ertor
@Btlrtr
Sosyoloji Otopsi
“Ne diye benim ruhumun ahengini bozdun?”
Reklam
İçimde biriken hislerin birdenbire patlayarak beni zerreler halinde dağıtacağından korkuyorum.
Unutmayın ki, dünyada en korkunç şey, ümidini kaybetmektir.
İçimizde şeytan var... Can kırıkları var. Nefret var, yalanlar var... Bir yanımız bizi çoktan terk etmiş, kaçıyor... Melankoli ve hüsran var... Keşke bazı geceler hiç sabah olmasa.
Reklam