Sınır Var Sinir Yok O kadar güzel noktalara değinilmiş ki.Çocukluğumuzdan gelen bedenimizde,zihnimizde yaşayan travmalarımız…her birinin bir sebebi var.En basiti “Odana git ağla,düşün ve gel.”Anneyi kurtaran ama çocuğu bir ömür başkalarının isteklerine,düşüncelerine göre hareket etmeye mahkum bırakan bir davranışmış.Oğluma sadece 1 kere uyguladığım bir ceza yöntemimdi ama asla ve asla tekrarlamayacağım bir uygulama olur kendileri.Doğru yapıldığını zannettiğimiz bir çok davranışın uygulamalı bir şekilde anlatıldığı harika ötesi bir kitap olmuş. Saniye Bencik Kangal her zamanki gibi harikasınız.