Ölmek! Bu ne demek? Baksana, ölümden söz ettiğimizde hayal etmeye başlıyoruz. Ölen insanlar gördüm; ama insan aklı o kadar sınırlı ki, varoluşumuzun başı ve sonuna dair hiçbir fikrimiz yok.
Yok olup gitmek! Ne demek bu? Sadece sözcükler! Yüreğime dokunmayan, anlamsız bir tınlama!
Göklerdeki yüce Tanrım! İnsanlara böyle bir kaderi mi layık gördün, insanlar sadece akıllıca davranmaya başlamadan önce ya da tekrar aklını yitirdikten sonra mı mutlu olabiliyor?