Bu eksende kendi içinizdekini kimseye anlatamayacak kadar mecalsiz ve hissiz hiç hissettiniz mi? Boğazınızın düğümlenip yanarken herkesin içinde ağlayamama durumunu hiç yaşadınız mı?
Kuş kanadının kopulması gibiydi acısı! Hiç kopmak zorunda kaldın mı çiçeklendiğin mekândan? Böylece ölü gibi hissedip hissizleştin mi? Basit bir şey yapmaya bile mecalin kalmaz! Bu nasıl bir figandır bilir misin?