Bu serinin kapak tasarımına hayranım. Serinin ikinci kitabını ilkine göre daha çok beğendim. Ters köşeler güzeldi. Mekan olarak da ilk kitaba göre bambaşka fantastik bir yerde geçmesi konuya renk katmış. Olaylar başlangıçtan çıkıp farklı boyutlara ulaştı. Karakterlerimizin amaçları değişti. 3.kitabın da sürprizlerle dolu olduğu izlenimini fazlasıyla edindik.
"Ve eğer başkaları kederini göremiyorsa, bu hüzün ve kederin görünmez olduğu anlamına mı geliyordu yoksa insanların, birbirlerinin hislerine kör ve kayıtsız olduğuna mı?"