Oysa Aylin hiç bir zaman “oynamamıştı” Ne iyi kadını ne kötü kadını,prensesi hippiyi ne aşık kadını,şımarık kızı koketi , fındıkçıyı öğrenciyi öğretmeni ne doktoru ne de anneyi…hiç oynamamıştı. Hep “olmuştu” o.
“Kimseyi kırmamak,üzmemek şartıyla, istediğin her şeyi dene.Bir gün çekip giderken, geride ne aklın kalsın ne de senin yüzünden kırılmış bir yürek” demişti bir keresinde Aylin…