Güneş ve Ay gökyüzünden nasıl vazgeçemezse ben de senden öyle vazgeçmem sevgilim. Seninle birlikte bir bütün oldum. Sen güneşimsin bense ay. Güneşsiz ay nasıl mümkün değilse sensizlikte öyle mümkün değil.. Yanımda olmasan bile varlığını hissettiriyorsun. Uzaktan sevilir mi hiç diyenler var evet sevilir hemde herşeyden çok sevilir. Aramıza ne kadar engel girerse girsin ben vazgeçmeyeceğim. Aramızda ki kilometreleri azaltacağım.. İyi günde kötü günde yanımda olmasan bile tekrar söylüyorum uzaktan bile olsa varlığını hissettiriyorsun. Bu kalp ne yaparsa yapsın senden vazgeçmicek.. Elini kalbine koy işte ben orda yaşıyorum. Mühür vurdum oraya...
@SonKez_ 💕💖💕💖