1 ay öncesine kadar çok güzel dertlerim varmış diyorum. Hangi kitabı okusam diye karar verememek zor geliyordu. Şimdi evimden,kitaplarımdan uzaktayım. Beni ben yapan kitaplarım, yıllarca oluşturmaya çalıştığım hazineme tekrar ne zaman kavuşurum bilmiyorum. Konuşmak, yazmak, haykırmak istediğim o çok şey var ki.. Ama henüz içimdekileri ifade edecek cümleleri bulamadım. Ait olamama hissinin ete kemiğe bürünmüş haliyim artık.