Harika bir romanin daha sonuna gelmenim aci uzuntusunu yasiyorum... cok guzeldi... tarihi gercekler, kopartilmis hayatlar, yarim kalmisliklar, gereksiz kuskunlukler, kiskanclik icinde bosa cirpinislar, hayattan tat almayi bilemeyenler, elalemci baskiyla hayatini kendine ve cevresine zehir edenler, off offf neler yokki bu romanda... cok sevdim cok bayildim... okumak lazim okumakk....
Bitti... bi solukta, bazi yorumlar oldukca olumsuz fakat yinede icinde hayatlarimizdan ufak da olsa kesitler icermiyor değil. Universite hayati, arkadasliklar, kariyer yapma cabalari, is hayatina atilma bircok sey. hepsini bizler de az cok yasadik, sevdik sevildik, gulduk eglendik, direndik, direttik kendimize saglam bir yer edinmek icin hayatta. Ask romani ozunde, kirik bir kalp, yanlis kararlar, ailelerin olumsuz tutumlari hepsi tanidik manzaralar... kitap insani gencligine goturuyor, o gunleri canlandiriyor icimizde... neyse her kitap herkeste farkli etki birakir, kitapla kalin...