Özgürlüğü ve huzuru buldum meczupluğumda; yalnızlığın özgürlüğünü ve anlaşılmamış olmanın huzurunu. Çünkü bizi anlayanlar içimizdeki bir şeye de egemen olurlar.
Buddha der ki : "Umudu bırak, arzuyu bırak. Umudu bıraktığında, arzuyu bıraktığında, şimdi burada olacaksın. Arzusuz, tatmin olacaksın. Seni kandıran arzudur."
Buddha der ki : "Farkındalıklı bir adam bu dünyada bir arı gibi yaşar. Asla bu dünyanın güzelliğini bozmaz, asla bu dünyanın parfümünü yok etmez. Sessizce yaşar, sessizce hareket eder. Yalnızca ihtiyaç duyduğu kadarını ister. Hayatı basittir, karmaşık değildir. Yarın için toplamaz. Arı asla yarın için toplamaz; bugün başlı başına yeterlidir."