30 yaşında okuyunca bir başka anlaşılan kitap. Pek çok gezegene gidip farklı kişiler ve canlılarla karşılaşıp merak ettiklerini soran prens ve hikayesi anlatılmaktadır. Kendinden 1 parmak büyük gezegeninde biri sönmüş 3 yanardağı ve çiçeği olan küçük prensin bu gezisinde anlamamız gereken keşfetme duygusu ve merak başta olmak üzere, anlamsızlıklarla boğuşmak yerine boş vermeyi, kiminin kral kimin memur olduğu ama herkesin kendi gezegeninde yaşadığını anlamak da ayrı bir hazdır. Nice güzel okumalar dilerim.