Spoiler
Her ne kadar kitap adı Gazi Mustafa Kemal Atatürk olsa da sandığımın aksine 1900 lü yıllar ve cumhuriyetin ilk yıllarını çok detaylı bir şekilde anlatıyor, yüzde 20 Atatürk ve hayatı ise geri kalanı yol arkadaşları ve diğer ülkelerin durumundan bahsediyor