‘’Her şey insanın elindedir ve o her şeyi sırf korkaklıktan kaçırır elinden… Bu apaçık bir şey artık… Acaba insanlar en çok neden korkar? En çok yeni bir adım atmaktan, yeni bir söz söylemekten korkarlar…’’
‘’Kitaplar hakkında ne düşünüyorsunuz? ‘’ dedi gülümseyerek.
‘’Kitaplar… Yo! Hayır… Aynı kitapları okumadığımıza eminim, aynı duygularla okumadığımıza da eminim.’’