burçin yıldırım

burçin yıldırım
@Burcinyldrm
Annem babam yok. Dert bu kadar. Cümle bu kadar. Her şeyi anlatıyor zaten.
Sayfa 133·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sanırım çocukluğumda o kadar çok gözyaşı dökmüşüm ki, gençliğime bir damla kalmamış.
Sayfa 131·Kitabı okudu
En iyisi susmak. Susarak yaraların iyileşmesini beklemek.
Sayfa 113·Kitabı okudu
Çocuklukta her yaranın kabuk bağladığını düşünüyordu belkide.
Sayfa 112·Kitabı okudu
Dönecek yeri olanlar terk etmekten korkmuyor belki de.
Sayfa 93·Kitabı okudu