Unutmayın; mağdur ve aileleri suçlu değil. O çocuklar bu toplumun bir bireyi. O kadar güçlü geliyorlar birçok yetişkinin yaşamadıklarını yaşayarak, hayata derin kökler salarak yetişiyorlar.
Mesela emniyete çocuğuyla giden anne “ Benim çocuğum anlatmaz, konuşmaz ki” diyor. Oysa gelen çocuk konuşur. Nadir olmuştur konuşmayan çocuk… ama anne öyle söyleyince çocuk kesiliyor ve konuşmuyor. Anne çocuğa, kendi güçsüzlüğünü yansıtıyor.