Kitap güzel gibiydi, bu aralar uzayla ilgili fazla kitap bulunmuyor. Ben daha çok bu kitapta aşk, heyecan ve macera aramıştım ama ondan çok mekiğin içinde olan heyecan olmayan olayları anlatıyor. Başrol yok, var gibi ama yok, ben okuduğumda 200.sayfada aksiyon vardı. Ondan sonrada ilerleyen sayflarda nereden baksan 7 8 tane bilemedin 6 tane heyecan barındıran olay var. Kitap hakkında görüşlerim, orta derecede ne kötü diyebilirim ne de güzel diyebilirim, ama herkesin tarzı ve fikri farklı. Belki siz beğenebilirsiniz.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Peki, serin elini alnına koyan kimdi?
İki saat daha direndi ve sonra gözleri kapandı.
Kız kardeşi, kız ve Schramek başucunda duruyorlardı.
Üçü de sessizce ona bakıyodu.
Kız sessizce hıçkırmaya başladı ve sonra sustu.
Hiç kimse ağzını açmıyordu.
Üçünün de yüreği yanıyordu.
Pencereden ise dışarıda akıp giden yaşamın sesi geliyordu..."