sadstory

sadstory
@Bursan
Ve hep böyle olmuştur ezelden beri , ayrılık vakti gelip çatıncaya kadar ,sevgi kendi derinliklerini bilmez.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Çünkü kötülük kendi açlık ve susuzluğu içinde azap çeken iyilikten başka ne olabilir ki "
"Kendini aynada seyreden iyilik taşa döner"

sadstory

, bir kitap okudu
9/10
·128 syf.·
2020 5. kitabı
Halil Cibran
7.5/10 · 85,4bin okunma