Bu kitabı bana arkadaşım önermişti bende aldım.Okuduğumda bazı yerlerde o kadar çok heyecanlanmıştımki kitaba dalmıştım ve zamanın geçmekte olduğunu fark etmemiştim .İyikide bu kitabı almışım.2-3 kerede okusam bıkmıyacağım kitablardan biri olucak
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitap çok güzel bir kitap.Okurken gülmekten öldüm ve bu kitabı okurken zamanın nasıl geçtiğini fark etmiyorum.Bu kitabın 3tane serisi var ve bence en güzel serisi 1.si