Hayatının herhangi bir noktasında acının gelip seni bulması kaçınılmazdır. O acıyı çekip, acıdan kımıldayamaz hale gelip kendini tüketmek ya da onu kırılan kalbinin içerisine buyur edip, ruhunu daha da büyütüp güçlendirmek.
Biraz soluklanmak iyidir halbuki.
Biraz izlemek, biraz dinlemek, biraz dinlenmek...
Düşünmek, soru sormak, yürekten cevaplar almak...
Ve hissetmek...
İyidir
Geldiğin gibi gitmeyi, sevdiğin kadar vazgeçmeyi, düştüğün kadar kalkmayı bil. Uzanacak bir el, tutunacak bir dal aramaktansa, sırtını sadece kendine yasla, daha az düşersin.