Hiç kimse durduk yere gitmek istemez birilerinden ya da bir yerlerden ya biri itmiştir onu ya da çoktan vazgeçmiştir ya sabrı tükenmiştir ya da gücü bitmiştir.
“Her ayrılık belki sizden çok şey koparır ve çok şey alır. Ama bilinki aldıklarının çok daha fazlasını size bırakır. İster adına tecrübe diyin ister yaşanmışlık. İster aldanmışlık diyin ister pişmanlık.”