Agatha Christie' nin okuduğum ilk kitabıydı.
Söylenilenler üzerine şaşırıcağımı biliyordum ama bu kadarını beklemiyordum. Emily' nin sergilediği güçlü duruş ve kıvrak zekasıyla olayları çözmesi ve yorumlaması beni çok etkiledi. Hepinize okumanızı tavsiye edeceğim bir kitaptı.
Sağlıcakla kalın..
Önümüzde ömür oldukça, kırık dökük de olsa hayallerimizi yeniden toplayamaz mıyız bir araya?
Hayallerimizi diyorum hayallerimizi.
Çocukken olmak istediğimiz kişiyi.