Bu yolun sonunda kime dönüşeceğim önemli değil ama tek istediğim ne biliyor musun? Haksızlığa bıçak çekmek çünkü kimse haksızlığa bıçak çekmezse bir gün haksızlığa uğradığımızda kimse bizi savunamaz.
"Harika bir arkadaş ortamım var." Yapayalnızdım.
"Bazen bana ayak uydurmakta zorlanıyorlar, bilirsin, çok konuşurum ben ama alıştılar da."
Sen yokken konuşmuyorum eskisi kadar çünkü kimse senin kadar güzel dinlemiyor beni.
Ama hayır, merak etme, çok mutluyum, sana ihtiyacım yok. Burada çok umutluyum, bugün seni gördüğümü sandığımda bile ağlamadım, hatta gördüğüm an kaçtım, yüzleşmemize gerek yoktu çünkü.
Çıkma karşıma, gelme bana, gülümseme.
Bitti. Bittik biz.
Aşk bitmez derdi babam bana, bitiyormuş, öğrendim sayende.
Sadece bir çentik daha attım, bir günümü daha anlattım sana o kadar çünkü bu dünyada beni senin kadar dinleyen kimse olmadı, olmayacak da.