Busee

Busee
@Buseozduyan
İf not now, when:)
Kendimizi bir başkası sanarak yaşasak da seziyorduk kim olduğumuzu. Hangimiz kendimiz olarak mutluyduk ki? Onun için değil miydi zaten bize kendimizi unutturanlara, aşka ve sanata hayran olmamız, onun için değil miydi zaten aşık olduklarımızı bir tanrı ya da tanrıça gibi görmemiz, onların bir mucizeyi gerçekleştirdiklerine, bizi değistirdiklerine inanmamız?
Sayfa 21·Kitabı okudu
Reklam
"Hançer benim, yara bende."
Sayfa 20·Kitabı okudu
Bir düşünceyi, bir olayı, bir bilgiyi unutabilirdiniz ama güçlü bir sezgiyi unutmak o kadar kolay olmuyordu.
Sayfa 19·Kitabı okudu
Hayatın ne olduğunu bana sorarsanız, size uzun bir kaçış olduğunu söylerim.
Sayfa 18·Kitabı okudu
Neden bütün hayatlarını etkileyecek hatalar yapmışlardı,insanlar aşık olduklarında mutlaka bir hata mı yapıyorlardı?
Sayfa 16·Kitabı okudu
Reklam