Bu zamana kadar beni bu kadar çok etkileyen çok az kitap oldu ve "Kürk Mantolu Madonna" da bunlardan biri. Bir süre kitabın etkisinden çıkamadım. Yazarın karakterin psikolojisini tasfirlemesi müthişti. Okurken hiç sıkılmadım. Herkesin mutlaka okuması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum.