Bussraaacaa

Canımı acıt ama gitme. Varlığını bana hissettirmekten vazgeçme, çok sevmen de gözüm yok. Devamlı sev bana yeter. Varsın sana yansın canım.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir çiçek büyütmeye, bir kediyle arkadaş olmaya, bir şarkıya bağıra bağıra eşlik etmeye, bir filme deli gibi ağlamaya, bütün mısralarının altını çizebileceğim kadar güzel bir şiire, bir mektup almaya, bir de bir zambağa siz diyen birine ihtiyacımız var.
Ve hep olmayacak şeyler kurarım, Gülünç, acemi, çocuksu...
"... her şeyin bir sonu olmaz mı? Gece sona erer, gündüz sona erer, ay öyle, yıl öyle..."
"Uyuyalım.İnsan uyudu mu her şeyi unutur."