Yüreğimdeki coşku selin'i dizginlemekte başarısız oldum çoğu zaman . kalbimi bir yere ya da birine yakın hissettiğimde uzak duramadım onlardan. içimdekileri gizlemek dürüst bir davranış olmazdı yapamadım. olduğumdan hissettiğimden farklı davranmak bana göre değildi.yüzüme uygun bir maske bulamadım
bulsam da takmayı beceremedim .durmadı bende...
İnsan bazen, kırılan gururunu tuzla buz etmek, herkesten önce kendi gözünde daha fazla küçülmemek ve belki de hepsinden önemlisi, daha güzel bir hikayenin kahramanı olabileceğini hissederek, Canı acısada çıkıp gider bir hikayeden...