Yazar Sadiye Erol Aykaç'a böylesi güzel bir kitabı bizlere sunduğu için sonsuz teşekkürler. O kadar akıcı ve güzel bir kitap ki hiç bitmesin istedim. Tüylerim diken diken oldu kitabın sonunda. Tekrar tekrar okusam asla sıkılmam. Elinizden bırakmak istemeyeceksiniz ama bitmesin de isteyeceksiniz :) Siddetle tavsiye ediyorum.
Derler ki annenin doğum yapınca çektiği sancı ile annesi vefat edince evladın çektiği acı insanın bütün kemiklerini kıracak şiddettedir. Bir acı başka nasıl tarif edilir, bir hak başka nasıl teslim edilir ki!