Yazar Sadiye Erol Aykaç'a böylesi güzel bir kitabı bizlere sunduğu için sonsuz teşekkürler. O kadar akıcı ve güzel bir kitap ki hiç bitmesin istedim. Tüylerim diken diken oldu kitabın sonunda. Tekrar tekrar okusam asla sıkılmam. Elinizden bırakmak istemeyeceksiniz ama bitmesin de isteyeceksiniz :) Siddetle tavsiye ediyorum.