“Şimdi niye uçamıyorsun anne?”
“Çünkü büyüdüm canımın içi. İnsanlar büyüyünce nasıl uçtuklarını unuturlar.”
“Neden unuturlar?”
“Çünkü artık neşeli, masum ve acımasız değildirler. Yalnızca neşeli, masum ve acımasız olanlar uçabilir.”
... annemle babama kulak misafiri oldum,” diye açıklamaya başladı kısık bir sesle, “büyüdüğüm vakit ne olacağımdan bahsediyorlardı.” Bunları söylerken son derece heyecanlıydı. “Ben büyümek istemiyorum ki,” dedi tutkuyla. “Ben hep küçük bir çocuk olarak kalıp eğlenmek istiyorum."