Kitaptan beklentim yüksek olmamasına rağmen (benim bilim kurgu aşığı olmamam ve puanının ortalama olması sebebiyle) kitap tam anlamıyla elimde süründü. Komik olmaya çalışan zorlama espriler, konuya tam anlamıyla giremeyişim yüzünden günlerce elime almadım. - ortalara doğru hah işler rayına oturdu, merak duydum törpülendi derken yine yokuş aşağı yuvarlandı sonralara doğru.....